fredag, maj 19, 2006

Det var bättre förr

Förr fanns Coca Cola i supercan. 50 cl. Det var bättre förr. I min familj köptes den här fantastiska burken hem bara vid speciella tillfällen. Eurovisionsfinalen var ett sådant tillfälle, och det var stort. Klart man gick och längtade efter schlager då. Iaf vissa av oss. Min bror minns inget av det här. Kaos.
Befinner mig just nu på landet. Internet här är nyckfullt, men i jämförelse med hur det är hemma så får det anses som toppen. SSSB ringde för övrigt i morse och ville komma in i min lägenhet för att byta uttaget. Så snabbt!! Det måste finnas en gud. Om internet funkar när jag kommer hem så är jag säker.
Var inne i Trosa City idag och shoppade en snabb löpartröja, ett par träningsbyxor och en fin kjol att ha på kommande bröllop. Dessutom massor med mat och en del godis också. Försöker spara godiset till imorgon, men det är svåra business. Det ropar ju på mig!
Dagens ord: "I've been on a diet for two weeks and all I've lost is two weeks." - Totie Fields

Inga kommentarer: