måndag, maj 15, 2006

Fredag - Söndag. Klo.

Måndag morgon.

Glömde passerkortet till STFI hemma och det tog minst 30 min innan jag fick kvittera ut ett nytt i receptionen pga nya vindar, nytt system, nya kort, nya receptionstanter mm. Nu sitter jag iaf på plats och kramar min dator. Den är gammal men jag gillar den ändå, för den har internet.
Sprang i lördags morse. När jag vaknade var jag trött och lite seg, precis som man ska vara efter en mycket trevlig, och en aning sen, middag med lagom mycket vin. Eftersom det blåste jävlar ute så tillät jag mig, efter en mindre kris, att gå till gymmet och springa på löpbandet. Fick lite av en uppenbarelse om skillnaden mellan att jogga och att springa. Men det gick rätt bra, och fan vad jag kämpade. Måste nog dock revidera min måltid (hehe... ibland blir det kul) till nästa tisdag, till något jag faktiskt kan klara.
Söndag innebar jobb på planty-planty. Tyvärr ser jag numera ut att ha försökt skära upp vänster handled med en smörkniv, sen jag välte en stapel kundkorgar på den. Svårt läge där. I en miljö fylld av damm, skräp och bakterier vill jag gärna plåstra om öppna sår, men att ha en plåstrad handled skickar ut ganska dåliga signaler. Tack och lov ser det iaf bättre ut idag.
Sammanfattningsvis kan det då sägas om helgen att ljuspunkterna var fredagskvällen samt några timmar under lördagen, då jag hade riktigt riktigt roligt.
I övrigt sög det klo. Stenhårt.

Inga kommentarer: