fredag, maj 26, 2006

Full poäng!

Vilken härlig dag! Jag går bara runt och ler, och allt är toppen. Varför? Jo, jag har äntligen kommit över (större delen) av Jewel's senaste skiva "Goodbye Alice in Wonderland". Jag har hunnit höra ack så lite på den, och ändå - GRYMT bra!! Hurra!
Gymmade imorse och det var fina fisken det också. Enda skillnaden mellan den här träningen och ett pass personlig träning var att det idag inte kostade 300 spänn extra. Fick passning och pushning på varenda övning. Kändes fett lyxigt, och jag kommer ha en svår träningsvärk i morgon. Men eftersom jag ska på bröllop räknar jag iskallt med att kunna festa bort eventuell smärta.
Sitter nu på STFI och det var ren tur att jag kom in. Som simpel exjobbare får man inte hänga här i lokalerna hur som helst, och idag är tydligen en dag det inte passar sig. Som tur var så blev jag insläppt av den söta kompisen som sitter en trappa ner. Ibland ska man ha tur.
Och nu har jag alltså fyra timmar på mig att skriva om resultaten i perceptionsstudien.

Inga kommentarer: