måndag, maj 01, 2006

Hemma igen

Det är skönt att vara hemma igen. Skönt att få känna stressen över exjobbet igen... mmm... Det första jag gjorde när jag kom hem var givetvis att sätta mig och jobba lite, men nu är iaf allt som behövs för studien klart att skrivas ut.

Kände ett stort behov av att röra på mig så jag promenerade till M&D för att hämta bilen. Det tog ungefär 1 timme och 20 minuter på tom mage. Det är sjukt. I Bryssel var jag konstant hungrig men så fort jag kom hem så tappade jag helt matlusten. Har känt mig mätt hela dagen trots att jag knappt ätit något.

Bytte till sommardäck på bilen eftersom det visst finns någon slags lag på att man måste ha det från och med idag. I ärlighetens namn var det dock mest Duddy som bytte och jag som assisterade.

Nu på kvällen har jag druckit öl på Söder med Magnus Hult och Karin. Det var trevligt, men jag kände ett tilltagande halsont ju längre tiden gick. Och det känns som att det blir värre hela tiden. Jag har verkligen inte tid att bli sjuk!

Kaos!

Inga kommentarer: