tisdag, maj 09, 2006

Internetstopp



Det visade sig idag att jag är sjukt bra på att göra omelett. Tror jag har det efter min far. Eller min mor för den delen. Kolla bara hur snygg den blev!


Hade ett pt-pass med Fredrich på eftermiddagen. Skitkul som vanligt, och jävligt jobbigt. Fick iaf ett nytt tisdagsprogram, som verkade lite trevligare än det förra. Sista övningen var riktigt rolig. Skulle ligga med bröstet på en sån där boll, hålla armarna lätt böjda framför mig och sen rotera så att jag låg på sidan på bollen. Och sen tillbaka till mitten och likadant åt andra hållet. Det såg skitlätt ut när han gjorde det. Det tog fem minuter innan jag lyckades med något som ens var i närheten, och då var jag tvungen att krampaktigt hålla i mig i bollen. Gick dock lite bättre på slutet, även om jag kände mig som ett sjölejon på prao.
När jag kom hem möblerade jag om. Fick för mig att det skulle vara soft att ha matbordet framför fönstret så att jag skulle kunna titta ut, och med lite meck så gick det faktiskt. Priset för denna utsikt blev dock ett internet som slutade fungera. Och Tele2 kunde inte hjälpa mig utan hävdade (igen) att det var fel på min dator. Imorgon kommer Anders som en räddande ängel för att testa nätet med sin bärbara. Jag är så trött på saker som går sönder...
Den uppmärksamma kanske nu börjar fundera över hur jag lyckas blogga? Tja... vad säger man... idag är igår och imorgon är en annan dag.

Dagens ord: "Hjärtat har sina fängelser som förståndet inte kan öppna." - Marcel Jouhandeau

Inga kommentarer: