söndag, maj 21, 2006

Landet

Har skrivit ganska mycket på rapporten idag. Och skickat iväg metoddelen till mina handledare för genomläsning. Det är inte mycket tid kvar att skriva på nu, innan det ska vara klart. Är jag effektiv kommer jag att hinna, men är jag som vanligt så blir det tajt som satan.
Ska snart åka hem från landet och det ser jag fram emot, även om det är mysigt här. Längtar efter mitt lilla hem. Det är fint och jag älskar att sitta vid bordet och titta ut genom fönstret som jag kan nu efter ommöbleringen. Dessutom är det så mycket lättare att inte äta massa skräp hemma. Här på landet kan jag inte låta bli onyttig mat, godis och läsk. Lite är okej att unna sig lite såklart, men jag går alltid till överdrift och det mår jag dåligt av. Alltså är det bättre att vara hemma, där det räcker med en kopp Rooibos te för att jag ska känna mig nöjd.
Hoppas internet funkar när jag kommer hem.

Inga kommentarer: