måndag, maj 22, 2006

Minimooniemangoo

Nu får jag antagligen skit av M igen, men jag kan faktiskt inte låta bli att skriva det här.
Den här Henrik... alltså ibland undrar jag. Snacka om att inte alltid ha alla bullar hemma. Han kan fan vara mer svårkommunicerad än min far. Jag bryr mig därför att jag vill att vi ska kunna umgås som folk och ha en fungerande relation, men det är fan inte lätt alltid. När gensvaret är värdelöst funderar jag på om det ens är värt det.
Så. Nu är jag klar. Förlåt Henrik. Du är jättebra. Jag är bara stressad, hungrig och allmänt lättretlig.
Idag har jag varit extremt ihärdig i mitt skrivande på rapporten! Hurra för mig! Jag har förvisso inte kommit en stavelse längre än igår, men jag har bättrat på det som redan var skrivet, rättat fel och gjort ändringar föreslagna av mina handledare.
Ska kämpa på i två timmar till, sen ska jag på ÖD-träff och dricka öl. Eller kanske låta bli ölen till förmån för en smoothie eller energi-givande fruktdrink. Måste ju tänka på min ytterst viktiga start i Knattecupen Challange imorgon.
Dagens ord: "Accept good advice gracefully - as long as it doesn't interfere with what you intended to do in the first place." - Gene Brown.

Inga kommentarer: