onsdag, juni 28, 2006

Agatha Christie-kväll

I morse köpte jag startkit, så nu är det allt ordning och reda på jobbet!

När jag slutat åkte jag in till Löplabbet för att byta min skor. Tyvärr var de bästa jag testade något för stora och mindre storlek var slut, så jag lämnade bara tillbaka dom gamla. Så nu är jag utan skor igen, jag barfota barn i livet. Bummer.

När jag kom hem stod Magnus Hult och trampade utanför dörren, ivrig att sätta igång med den planerade Agatha Christie-kvällen. Även Karin, Malena och Anso dök upp, och vi grillade korv i regnet på balkongen och tittade på Mordet i Prästgården. Tyvärr var filmen inte så mysig som planerat, utan snarare lite, ganska, väldigt, oändligt tråkig. Det var synd. Hade nog varit trevligare att bara prata och umgås. Och kanske hade jag uppskattat filmen mer om jag inte nyss läst ut boken.

Jag har dessutom inte packat än. Det borde jag ha gjort. Jag vet inte ens VAD jag ska packa. Suck.

Inga kommentarer: