onsdag, juni 14, 2006

Elände

Fick ett totalt sammanbrott i förmiddags. Tror det var senaste veckornas stress över exjobbet och de senaste dagarnas hårda träning som gjorde sig påmind. Trodde att det äntligen skulle lugna ner sig nu, men när jag var tvungen att sitta och göra annonser flera timmar, samtidigt som jag gjorde de sista korrigeringarna i rapporten, samtidigt som jag försökte komma på allt jag behöver styra upp på STFI innan jag åker till London, samtidigt som jag var trött som ett as efter att ha sovit dåligt, så funkade det helt enkelt inte längre. Inte blev det bättre av att lunchen blev helt misslyckad och att jag "var tvungen" att gå och styrketräna.

Pallrade mig iaf iväg till gymmet till slut, och jag är väldigt glad för det. Körde inte särskilt hårt, men efteråt kändes allting betydligt mycket bättre. Stelheten från igår försvann kanske inte helt, men lite rörligare blev jag iaf. Och gladare.

Nu blir det ett besök på STFI, och sen ska jag till Henrik.

Inga kommentarer: