tisdag, juni 06, 2006

Rekord?

Min rapport befinner sig nu i pdf-format med både framsida och appendix. Prisa gud! Imorgon får den eventuellt en genomläsning till innan jag börjar med den muntliga presentationen. Pjue...

Kom hem från landet på eftermiddagen och då gick jag och gymmade direkt. Det gick både bra och snabbt. Var klar på en dryg timme, vilket nog är rekord. Kände inte av något i benen från löpningen igår heller, vilket sjävklart var mycket positivt.

När jag gick hem såg jag en kille som cyklade som Gummitarzan. Om man tänker sig att Gummitarzan faktiskt satt på cykeln alltså. Såg charmigt ut iaf, och jag kände mig lite som ett mongo när jag gick där och skrattade för mig själv.
Den som inte har läst boken om Gummitarzan borde faktiskt skyndsamt göra det, för den är riktigt bra. Efter det kan man med fördel följa upp med "Gusten Grodslukare" och "Robban och alla de andra polarna". Den sistnämna, som inte bara är en underbar bok, ger dessutom utmärkta tips på riktigt schyssta plojjar, som tex klassikern "Jippo på gatan".

Inga kommentarer: