fredag, juli 28, 2006

6,5 timmar kvar till semester

Igår var jag duktig på jobbet. Gjorde två av mina tre annonser, i en ny djärv design. Jodå. Väldigt. Sen åkte jag in till stan. Träffade Magnus Hult vid Fältöversten, handlade världens dyraste picknickmat och sen gick vi till Gärdet. Där blev det fotboll för somliga och mat för somliga. Jag åt mat. Det var en jättefin kväll men ruggigt kallt på Gärdet, speciellt om man glömt sin tröja hemma. Sen åkte jag vidare på andra spännande äventyr. Fina fisken. Känner mig trött idag, men inte så trött som jag förtjänar. 6,5 timmar kvar...

I eftermiddag ska jag ut och springa med min nya leksak. Första lönen ska man (enligt lag) köpa något roligt för, så nu har jag äntligen, äntligen, äntligen köpt min pulsklocka. Tyvärr visade sig inköpet bli på bekostnad av min tänkta minisemester på Gotland nästa vecka, men det kan inte hjälpas. Gotland finns kvar, jag har nu 72 i puls och det ska bli kul att se hur långt det är runt Brunnsviken. 6,5 timmar kvar....

Inga kommentarer: