fredag, juli 07, 2006

Min hemska verklighet

Igår var jag på minishopping för att fira det faktum att jag numera är en välbärgad kvinna. Laddade först upp med en stor glass i solen tillsammans med Henrik. Ibland är han så mycket sig själv att jag blir helt vansinnig. Det går inte att prata med honom! Och ändå är det precis för att han är så där som jag gillar honom.

Under shoppingen siktade jag in mig på området make-up. Har ju ett par dater att snygga till mig för framöver, och en sval, matt, neutral look känns helt rätt just nu. Så jag köpte puder, några ansiktsmasker och en concealer. Mer än så behövs inte. Jag älskar sommaren!!

Nu över till jobbet:
Önskar ni kunde förstå hur jag egentligen har det här. Just nu sitter min pappa inne på sitt kontor och låtsassnyftar att han inte orkar längre, för att i nästa sekund säga jävlar och YEAH! igen. För att i nästa andetag fråga om jag har producerat något än.

Gah.

SHUT THE FUCK UP!

Inga kommentarer: