fredag, juli 28, 2006

Nu så!

Grattis till mormor som fyller 78 år idag! Hipp Hurra!

Började med att skjuta upp min semester två timmar genom att jobba över. Sen semestern väl började har det i princip spöregnat. Men jag är inte bitter. Icke!

Det blev ingen löptur runt Brunnsviken idag som planerat, men väl 10 km i Liljansskogen. Det var jättekul att springa med min nya leksak, speciellt att se att jag inte alltid springer så långsamt som jag tror att jag gör. 5:e och 10:e kilometern höll jag 5:30-tempo utan att jobba särskilt för det. Det ska inte bli någon vana dock. Men det där med maxpuls förstår jag mig inte på. Enligt pulsklockan låg jag i pulszon fem (den högsta) i 75% av tiden, men så kändes det verkligen inte. Nåja, kul var det iaf, även om det tokregnade, åskade och blixtrade halva tiden och jag var dyblöt när jag kom hem. Fast det var lite mysigt också...

Det är skönt med semester. Jätteskönt. Jag kan göra vad som helst. När som helst. Funderar på att promenera jättelångt imorgon. Med matsäck kanske. Och bra musik.

Inga kommentarer: