lördag, juli 22, 2006

Saknad, landet och skit i resultaten

Jag tycker inte att allt är bra med sommaren. Sommar innebär semester och folk som åker bort. Jag saknar mina kompisar. Karin, Henrik och Magnus Hult har flytt stan, och även om det var ganska nyligen och trots att de kommer hem snart så saknar jag dem.
Bästa sättet att hantera detta ansåg jag vara att själv åka bort, så nu sitter jag på landet. Har legat och solat hela eftermiddagen, och har faktiskt tagit årets första dopp i det blå. Iskalla 21 grader gjorde det hela till en allt annan än behaglig upplevelse, men jag var ändå i ganska länge.
Känner mig friskare idag, även om jag varit väldigt trött. Bäst av allt är iaf att jag börjar känna ett litet sug efter att träna igen. Nästa vecka är dock vilovecka, så jag ska fortsätta att ta det lugnt. Sen ska jag köpa en pulsklocka och komma igen med nya friska tag. Och kanske lite mindre fokus på resultat och framtida mål.

1 kommentar:

Anonym sa...

Du måste skämta! 21 grader är lyxvarmt!