söndag, augusti 27, 2006

En mil och utflykt till söder om söder

Idag: Tjejmilen. Det slutade, efter några vändor fram och tillbaka, med att jag och Karin promenerade runt. Var faktiskt frustrerande att inte kunna springa. Trodde inte det skulle kännas så. Vi kom till starten väldigt sent, så vi hann se slutspurten för tjejen som vann. Jäklar vilken fart! Men jag... ehum... slår henne nästa år.

Direkt efter åkte jag och tittade på en hyreslägenhet i Hammarbyhöjden. Den var liten och något mörk, men bra planerad och inte mycket insyn. Fräscht badrum och kök. Mitt könummer är nog lite för högt för att jag ska få den, men det var kul att titta.

Nu är jag bara oändligt, oändligt trött. Igen. Benen värker och jag känner mig helt mosig i huvudet. Var nästan läskigt när jag åkte hem från Hammarbyhöjden. Kände mig helt förvirrad och borta. Lite som om jag sov fast jag var vaken. Jag borde äta något nu, för jag har inte ätit någon riktig mat sen frukost, men jag orkar bara inte laga något.

Inga kommentarer: