lördag, augusti 19, 2006

Hemskt, hemskt, hemskt

Var på kräftskiva igår ute på Saltarö tillsammans med mina klasskompisar från Publiceringsteknik (dvs den inriktning jag läste). Det var helt klart en intressant samling människor. Och goda kräftor och gott tillbehör.

Åkte ganska tidigt, dock inte hem, men natten sen var bara oändligt hemsk. Kändes som att vrida klockan tillbaka 6 månader till den tid jag mådde som sämst. La mig och sov när jag kom hem i förmiddags, och varje gång jag vaknade till lite så mindes jag natten och det kändes som om jag inte ville vakna alls, utan bara fortsätta sova.

Mår lite bättre nu, även om moloken är ett fint ord för att beskriva hur jag känner mig. Cyklade till M&D och tillbaka i eftermiddags, och träning fungerar ju oftast bra för mig när jag är deppig. Ska bli så fantastiskt skönt att börja jobba och träna mera så att jag får annat att tänka på än mitt just nu så besvärliga liv.

Ikväll lutar det i alla fall åt att jag går ut och festar med Karin. Sprit dränker alla sorger, det är ju sen gammalt.

Inga kommentarer: