onsdag, augusti 30, 2006

Ordning&Reda

Igår kidnappade jag en trött Henkeponke från skolan för att han skulle få en mottagningsfri kväll. Först gick vi till Axelsons SPA där han fick ett fotbad och fotmassage. Sen spelade vi bowling. Enda anledningen till att jag förlorade var att det hade varit oartigt att tvinga ut honom att spela och sen vinna stort. Så jag lät honom vinna. Vi avslutade med en burgare på Helenes Krog vid Fridhemsplan. Jag hade en sjukt trevlig kväll och Henrik är tyvärr världens sötaste.

Idag hade vi äntligen arbetsfördelningsmöte på jobbet, så nu är det kristallklart vad jag ska ägna mig åt på dagarna. Skönt med ett stressmoment mindre. Nästa blir att möblera om och städa upp i kaoset på mitt skrivbord.

Gick och styrketränade efter jobbet och blev glad att se att Fredrich var tillbaka. Jag fick en förväntad dos av "vadvardetjagsa" när jag berättade om benhinneinflammationen, men nu när det är avklarat kanske det kan bli lite ordning igen.

Inga kommentarer: