måndag, augusti 28, 2006

The shit!

Idag säger ryktet att jag är "sprudlande", dvs tydligen så mår jag bra. Fast jag känner mig inte särskilt sprudlande om jag ska vara ärlig. Lite piggare är jag nog, men det känns inte stabilt. Snarare som att det när som helst kan vända och jag blir tokdäckad igen.

Var i alla fall och styrketränade direkt efter jobbet. Bortsett från att jag fuskade och hoppade över chinsen så var jag duktig. Fast jag hatar träningskläder som inte är gjorda för träning. Mina byxor heter "sports", och det fick i alla fall mig att tro att det innebar att de skulle vara bra att träna i. Icke! När jag svettas får jag känslan av att det egentligen är ett par blöta jeans jag har på mig. Funktionskläder is the shit!!!

Nuvilljaghagodis!
Men det får bli te och äpple.

Inga kommentarer: