tisdag, september 26, 2006

Gratis prova-på löpning

Inlägg nummer 200! Kalas!

Idag cyklade jag för första gången på min nyservade cykel. Hem från jobbet. Det var inte alls lika otrevligt att cykla som jag minns det, kanske för att växlarna fungerade som de ska nu. Ska cykla till jobbet i morgon och det brukar vara jobbigare dit än hem, så vi får väl se om jag är lika positiv sen.

Hade tänkt gå på BodyJam-passet idag igen ("Hörrni, titta här!! Halvtempo." (Sju steg åt höger, en snurr, dubbelrotation på axlarna, mambo, två steg fram, snurr, ner, upp, fram, bounce, hopp, snurr, diggilooarm, och mambo tillbaka till ruta ett) "Okej! Hörrni! Dubbeltempo nu!") men jag orkade inte träna med huvudet idag.

Istället bytte jag bara skor när jag kom hem och gav mig ut och joggade för första gången på sex veckor. Jag tycker det är dags nu att testa om benet håller eller om jag får ont igen. Nöjde mig med att jogga en kilometer. Det var jobbigt eftersom jag sprang för fort, men jag kände ingenting i benet. Ska fortsätta med korta sträckor ett tag fram över.

Inga kommentarer: