tisdag, september 12, 2006

Hawaii

Det var svårt, men jag klarade det! En mobilfri dag!

Jobbade in 2.5 timmar idag. Var "tjänstledig" två veckor i augusti och målet är att den här månaden försöka jobba in åtminstone en av dem. Det är i alla fall inte svårt att få tiden att gå, för jag har hur mycket saker som helst att göra.

Efter jobbet åkte jag och simmade och fick mig en dos artificiell sol. Hur skönt som helst. Solen alltså. Att simma suger. Det är grymt tråkigt och fan så jobbigt. Tyvärr så är det ju en lämplig träningform när man råkat få benhinneinflammation, så planen är att försöka komma iväg till simhallen åtminstone en dag i veckan. Jag hoppas att det blir roligare med tiden.

2 kommentarer:

u1hcnulf sa...

Oh! Jag vill simma! Simma simma simma!

Anonym sa...

simma blir oändligt mycket roligare om man har mask, snorkel och fenor. då kan man se de andra badgästerna rätta till grejer och klia sig helt ogenerat på ställen.