torsdag, oktober 05, 2006

Det verkar otroligt

Men det är sant. Jag har kontraktet i väskan.

Idag har jag köpt en lägenhet.

En liten, liten lägenhet som för övrigt uppfyller alla önskemål jag har haft för mitt nästa boende. När jag såg annonsen så visste jag direkt att det var vad jag letade efter. Lägenheten ligger i Ekhagen, är 23 kvm, har balkong med sol fram till tidig eftermiddag, ligger högst upp i huset utan insyn, har badkar och ett kök som är bytt i år. Det känns så overkligt och jag kan inte beskriva hur glad jag är. Eller hur ofta jag nyper mig i armen!

Lägenheten kom ut på hemnet i söndags, jag ringde mäklaren i måndags och la ett bud. I tisdags fick jag ett motbud från säljaren som jag accepterade på onsdagen när jag såg lägenheten. Idag torsdag skrev vi kontrakt. Inflyttning blir 1 december.

När man vet vad man vill finns ingen anledning att spara på krutet.

Här är lite bilder:

2 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis till ditt fina köp, var ligger ekhagen eller vad adressen nu var? För oss som inte har sådan koll och bor så långt bort! Här är det bara bra kramar från gotland

Anonym sa...

Nu såg jag att man kunde trycka på adressen för att se!!! Verkar bli en himla lång flytt....