fredag, oktober 13, 2006

Jag gjorde rätt...

... som valde att ställa cykeln igår för att få vila lite. Lär känna din fiende, som vi brukar säga.

Jag hade nämligen helt rätt i att Fredrich inte skulle ta någon hänsyn till att jag cyklat varje dag. Tvärtom. Fick ett nytt cirkelpass där tre minuters cykling varvades med två styrkeövningar i superset (det betyder att man tränar två olika muskelgrupper direkt efter varandra utan att vila mellan). Tidigare fick jag varva cykel, rodd och löpning mellan styrkeövningarna. Men nu blev det bara cykel, totalt närmare 30 min. Och det här betalar jag för.

Det enda som behövs nu är ett besök av hemtjänsten. Träningen var sjukt jobbig och jag orkar inte röra mig. Varenda liten muskel i kroppen har packat ihop och gått hem. Jag behöver någon som lagar mat åt mig.

Inga kommentarer: