lördag, oktober 21, 2006

Minus, plus och härlig helgfrukost

Vi börjar med det dåliga. Det är att min kosthållning igår var långt under acceptabel nivå. Onyttig middag följd av godis, alldeles för många cider och öl samt ett nattligt hamburgerbesök på BK. Inte, inte, inte bra.

-5 kg till jul - Glöm inte det!

Det positiva är att jag inte var så bakis när jag vaknade i morse och att jag både lyckades ta mig ut på min promenad/joggingrunda och dessutom genomföra den på ett mycket bra sätt! Så nu har jag avverkat första veckan med mitt nya träningsprogram, och bortsett från onsdagens sträckning och lama cirkelträning så har det gått riktigt bra. Jag har varit jätteduktig!

Min träningframgång firade jag med en härlig, om än något sen, frukost. Ja, det är den som syns på bilden. Lägg till detta en kanna av mitt favoritte - Rooibos Wizard. Sweet!

Nu ska jag krypa tillbaka ner i sängen och titta på film. Eller kanske packa en flyttkartong med sånt jag inte använder. Hmm....

Inga kommentarer: