fredag, november 24, 2006

Bortkommen

Låg hemma hela dagen igår. Varierade mig mellan att vila på soffan och att sova på sängen. Drömde att en bit av mitt hår hade vuxit sig jättelång och jag letade desperat efter en sax. Sen var plötsligt allt hår jättelångt och jag råkade lägga det i en pöl på ett bord där någon hade kissat. Inte alls trevligt.

Trodde inte att jag skulle kunna sova i natt men jag somnade gott framför Criminal Minds och sov tills alldeles nyss. Bortsett från huvudvärken så mår jag mycket bättre, men att jag sover så mycket tar jag som ett tecken på att mitt tillstånd ändå inte är helt a la carte. Som "alltid" (alltid händer nästan aldrig) när jag är sjuk så känner jag mig dålig för att jag är hemma istället för att jobba. Undrar hur sjuk jag måste vara för att inte känna så.

Inga kommentarer: