fredag, november 03, 2006

Jag blev kvar

Stannade hos M&D i natt. Visste inte hur jag skulle ta mig hem (orkade inte byta däck) och eftersom jag ändå skulle ta mig tillbaka ganska snart igen så beslöt jag mig för att stanna. För er som inte är insatta så ligger min arbetsplats farligt nära M&D. Det ligger iofs där även om man är insatt. Menhursomhelst...

I en mätning igår bevisades det exakt på vilken mental nivå jag är på kvällarna. Hade en far&dotter-kväll med kebabsallad och godis, och tanken var att vi skulle se på film. Valet föll på King Arthur som snabbt laddades i DVD:n och startades upp. Vi hamnade mitt i ett blodigt slag och tyckte att det var en häftig början. Sen började hjältarna dö, vilket kändes lite märkligt. Just då. Minuter senare när sluttexterna rullade var allt glasklart. Jag hade satt i cd 3/3 och trots att jag sett filmen så märkte jag inget förrän den var slut. Jag drar slutsatsen att även hjärnkontoret stänger kl. 16 och att man efter det inte kan begära mycket av mig. Tänk på det.

Inga kommentarer: