fredag, december 22, 2006

Det här med jul... igen

Det är inte så tokigt med jul trots allt! När jag kom till jobbet imorse (ja, för nu är det förmiddag) så stog det ett ljus, en flaska vin och en julsäck med choklad på mitt bord. Ett rasande trevligt litet företag det här. Och så rasande trevligt skött sen! (Förlåt internhumorn...)

Juläcken innhöll ungefär 1000 lådor (eller ca 1,3 kg) choklad och nu står jag inför ett delikat problem. När ska jag äta upp all denna choklad? Jag gillar alla sorter som var i, så det är ingen låda jag direkt kan förkasta. Vidare råder godisstopp i mitt hem, vilket betyder att jag inte kan ta med mig säcken hem och ligga på soffan och käka praliner. Så hur ska jag lösa detta?

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag tycker att du kan skicka dem till behovande:

G. Demnert
109 St Mary's Mansions
St Mary's Terrace
London W2 1SZ