lördag, januari 20, 2007

Heldag med vilda dvärgar

Det blev ingen joggingtur för mig idag.

Istället blev det en heldagsturné med storebror och hans familj. Den som trodde att rubriken syftade på porrfilmsinspelning (plötsligt fick jag många nya besökare!) är helt fel ute. Nej, först en sväng till stallet, sen hem och leka häst, sen iväg på fika hos moster och lek med katterna, sen leka katt och sist hem. Jag är matt. Det känns som att mitt huvud har sprungit maraton. Och givetvis har jag träningsvärk efter styrketräningen igår.

Det som behövs nu är sömn, men jag hoppas råda bot på mitt tillstånd med lite sprit och ett födelsedagskalas som jag egentligen inte är bjuden till. Inbjudningsmailet hade dock, enligt de som fått det, ett ovanligt välkomnande p.s. som uppmanade folk att ta med vänner som inte fått mailet. Det är där jag kommer in i bilden. Hoppas jag får kul.

Inga kommentarer: