fredag, januari 26, 2007

Jag är universitetsstudent!

Det är faktiskt sant. Fick höra talas om att Universitetet har en kurs i Idrottspsykologi på kvällstid och jag kände att jag bara måste hoppa på det. Dels som en del av projektet att aktivera mig socialt utanför jobbet (eftersom antalet arbetskamrater är kraftigt begränsat) och dels för att det verkar så fantastiskt intressant! Kursen började igår, men mitt första tillfälle blir på tisdag. Ska bli skitkul!

När jag var inne i stan igår så stod jag och tittade på en av kartorna i tunnelbanan. Såg på alla grönområden som finns runt mitt hem och jag blev så glad. Igen. Jag är så lycklig över min lägenhet, jag trivs så bra, och jag har så svårt att förstå att den faktiskt är min och att jag bor här så länge jag vill. Har haft en sån enorm tur! Wohoo!!! När det blir sommar och jag kan sitta i solen på balkongen med en paraplydrink i handen kommer jag aldrig kunna sluta le.

Inga kommentarer: