lördag, januari 13, 2007

Ont och ångest

Aldrig får man vara riktigt smärtfri. Tränade igår, det jobbiga B-programmet (ben, bröst, biceps), och det känns idag. Tror rumpan är värst. Löpturen imorse var allt annat än behaglig och benen kändes som om de var gjorda av betong, till följd av gårdagens övningar.

När jag kom hem från löpturen stod det blommor utanför min dörr. Det kom inte som någon överraskning eftersom de ringde från blomsterfirman igår och meddelade att de skulle lämna blommor till mig. Det var heller ingen överraskning vem de var ifrån. Ångest. Förra veckans värdelösa dejt. Jag är INTE intresserad. Gah! Lämna mig ifred. Och det gäller alla. ALLA!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag var precis på väg över till dig för att lämna över ett par tusenlappar, men tydligen var du inte intresserad. Tur att jag kollade din blogg först, nu blir Ugasi som får pengarna säkert mycket gladare... =P