söndag, februari 11, 2007

Ickepsyko

Jag har bränt mig på en av spotsen i köket. Anders jacka - Sofias finger: 1-1

Var och kollade in Cino4 med Per idag. Bioformatet har potential, det måste jag säga. Nu blev det kanske lite väl mycket upprepningar i händelser och rörelser men det var roligt och annorlunda. En vuxenvariant av konceptet i kombination med en häftig film och jag skulle inte våga gå på bio längre.

Dagen var i övrigt irriterande trevlig, precis som förra gången. Den här gången promenerade jag hem för att jag inte skulle riskera att som senast sitta i andra tankar och vara milimeter från att missa att kliva av tunnelbanan.

Kommer att sova gott i natt.

2 kommentarer:

u1hcnulf sa...

"Vuxenvariant"?

Sofia sa...

Ah, du tänker så.
Ja, jag sa ju att jag inte skulle våga gå bio då... =)