torsdag, februari 01, 2007

Man kan faktiskt det

Idag var det inte alls lika roligt på idrottspsykologikursen. Vissa hade mycket att säga och det var som att vi hade tre föreläsare istället för en. Därför kom vi aldrig framåt. Dessutom var (och är!) jag jättetrött.

Antalet personer på kontoret reducerades idag från fyra till tre. Eftersom jag tillträdde en ny tjänst så blev det inte helt oväntat kontrolldag. Många åsikter från företagsledningen om hur saker ska göras, och en stor önskan om att få ha ett finger med i allt. Jag finner mig i denna skymf mot min kompetens och ökar istället träningsdosen på onsdag som hämnd.

Jag känner mig lite sliten efter den här veckan, och det är väldigt skönt att det är fredag snart igen. Har gett mig själv husarrest imorgon kväll för att vila upp mig, och som tröst lyckades jag omförhandla godisstoppet hemma till att inte gälla choklad från Eje's. Det var hårda förhandlingar mellan den inblandade parten men till slut gick förslaget igenom.

Inga kommentarer: