onsdag, februari 21, 2007

Massutskick

Mitt liv tenderar att numera kretsa kring den där lilla rackaren till My Little Ponnie. JR.

Idag väntade inte mindre än fem brev på mig innanför dörren. Fyra brev innehöll traditionsriktigt en bild på JR med förklarande bildtext på baksidan. Railay, Nha Trang, Krimml (dit ska jag!) och Vientiane var platser som min brevkåte vän (?) påstod att JR besökt.

Det femte brevet innehöll just ett brev. Från Titti. Vem fan är hon? Det var vulgära bilder på JR i pinsamma situationer. I säng med en My Little Ponnie-donna och med skägget i brevlådan på en för mig okänd kille. Vänersborg påstods det. Åtta foton. Allt det här är sant. Jag hittar inte på.

Har förutom att sortera JR-bilder ätit middag med Per. Han är inte gay, han vill bara inte. Och det är ju inte så mycket att göra åt den saken. Att hångla upp hjälper inte. Känns lite deppigt, för han är en väldigt trevlig kille och jag skulle velat se vart det här kunde leda. Helt tidlösa möten växer inte på träd.

Inga kommentarer: