fredag, februari 02, 2007

Mycket får man se

Gjorde en kass insats idag på gymmet. Var jätteslö och hade ingen motivation alls. Det enda roliga var en tjej där som hade så låga byxor att jag nästan blev generad. Något motvilligt blev jag tvungen att fundera på om hon varit tvungen att frisera pudeln för att det där låga skulle vara möjligt utan generande utstick. Som tur är har jag fått lära mig begreppet "tankestopp" på idrottspssykologin.

Insatsen på jobbet idag var betydligt bättre än den vid träningen. Jag fick mycket gjort och det känns som om jag har tagit ett par steg framåt i min personliga utveckling på bara två dagar. Måste man så måste man. Bortsett från två riktiga dippar när hjärnan blev helt blank för en stund så var jag väldigt fokuserad. Och så åt jag en chokladmuffin.

Inga kommentarer: