fredag, februari 23, 2007

Stressmongo

Den här dagen började så stressigt att jag trodde att jag skulle få hjärnblödning. Jobb att fixa, kläder att packa och en middag att förbereda. Träningen fick utgå pga tidsbrist. Lika så eftermiddagens planerade tupplur. Lyckades i alla fall få iväg katalogunderlaget till tryckeriet på eftermiddagen. Antagligen med tiotusen fel.

På kvällen kom mina trevliga vänner över och vi åt sushi och kolatårta med minimaränger. Sushin var givetvis hemlagad och, om jag får säga det själv, mycket god. Det var skönt att få slappna av och skratta efter den stressiga dagen. Vidare fick JR besök av en liten lila donna. Det ringde på dörren och utanför stod hon. Jag misstänkte ju att detta skulle ske när jag såg att JR kommit hem, och nu fick jag rätt. Dumpade flickvänner som slår läger utanför dörren... suck.

Inga kommentarer: