tisdag, mars 20, 2007

Frihet under ansvar

Är just hemkommen från ett styrketräningspass med Fredrich. Jobbigt som satan! Fick ett nytt program som det är tänkt att jag ska köra två gånger i veckan tills jag är uttråkad igen. Det var ganska komprimerat och innehöll en del nya övningar, så det ska nog lyckas hålla mig engagerad några veckor framöver. Dessutom fick jag fria händer på de två sista övningarna. Får välja på att köra mage och ländrygg eller en bålstabilitetsövning. Jag är stor nu, får välja lite själv! Idag gjorde jag bålstabilitetsövningen som alltid resulterar i att jag trillar av bollen och slår mig. Gympasalsbrännskada på knät.

Var otroligt effektiv på jobbet. Jag är så oerhört nöjd med mig själv!! Jobbar jag så här varje dag är jag värd dubbel lön. Tyvärr har effektiviteten ett pris. Jag har offrat både icq och min halvelva-apelsin. Hoppas det lugnar ner sig snart... jag är hungrig på förmiddagen!

Inga kommentarer: