måndag, mars 19, 2007

Saker som är bra

Saker som är bra får man lista utan inbördes ordning:

* Mitt jobb
Bortsett från att det är galet mycket att göra så är det förbannat roligt och varierande.

* Knäppa tanter
Hänger ihop med ovanstående. Ibland ringer de och säger så dumma saker att jag blir mörkrädd. Idag var det en dam som ville att vi skulle garantera att tranorna verkligen "dansar" vid Hornborgasjön. Hon var inte intresserad av att bara se dem strutta runt. Fett kul!

* Mina ben
Dom må vara lite extrautrustade (fett) men under detta döljer sig fina grejor. Mjölk ger starka ben!

* Mina vänner
Lycklig är den som har många vänner, men ännu lyckligare är den som har riktigt, riktigt bra vänner.

* Dagens löptur
Kort och intensiv. Jag var oerhört duktig och kutade på som fan. Kände mig pigg och stark nästan ända till slutet.

Inga kommentarer: