torsdag, maj 03, 2007

Jag har anställt

Det är bråda dagar på företaget. I förmiddags anställde min far ytterligare en chaufför och jag blev så inspirerad att jag också ville anställa. Sagt och gjort. Så nu har jag försäkrat mig om att få semester och att någon annan styr upp läget på jobbet medan jag torkar hundkiss från golvet.

Har träningsvärk efter styrketräningen igår, vilket var helt väntat eftersom det var första träningen på flera veckor. Träffade Fredrich som direkt hookade upp mig för ett pt-pass. Det blir kul men jag har ångest. Jag kommer inte att kunna röra mig efter det. Hoppas dock att det ger mig den sedvanliga sparken i baken.

Idag sticker jag för övrigt iväg på en Sverigetur med M. Blir säkert lika jobbigt som kul. Övernatta ska vi göra i Sätra Brunn och sen blir det en tur förbi Grythyttan och Nora bland annat. En timeout från vardagen kunde inte komma lämpligare.

Inga kommentarer: