torsdag, maj 10, 2007

Pre-dejt och ny katalog

Var på en speedfika med spinningkillen igår. Man skulle kunna kalla det en pre-dejt. Det var spontant och helt okej, trots att jag ätit vitlöksdressing till lunch (fast jag sköljde ner dressingen med lite annat också). Han är trevlig, självsäker (på ett sätt som somliga säkert skulle anmärka på) och pratar mycket. Medan jag väntade på killen riskerade jag livet genom att av misstag skicka iväg två farliga killar och en rottweiler åt fel håll när de frågade om vägen.

Idag kom vår tredje katalog från tryckeriet. Det är FAN att det aldrig kan bli perfekt. Jag är skitnöjd med layouten, men den här gången blev det en miss med trycket. Det är inte hela världen, bara förbannat irriterande.

Den där jävla rosen t ex. Hur hamnade den där?

Inga kommentarer: