torsdag, maj 31, 2007

Vill jag knarka?!

Jag är helt sjukt oseriös. Imorse somnade jag med huvudet på skrivbordet. Kände mig lite som Dr. Finkelstein i Nightmare Before Christmas när han har fått i sig belladonna och ligger och snarkar gott med lite dreggel i ena mungipan.

Och inte har dagen blivit bättre. En incident med en tekopp ledde nyss till en stor ommöblering av mitt skrivbord för att försäkra mig om att undvika framtida missöden. Idag klarade min dator sig från döden med en hårsmån. Men nu känns det ganska bra faktiskt. Fin feng shui.

Vidare kan jag rapportera att jag är trött som fan. Har blivit lite för lite sömn den här veckan och för mycket huvud i det blå. Det är härligt men jag måste styra upp mig snart. Det duger inte att lulla runt så här som ett fån hur länge som helst.

1 kommentar:

Rasmus Andersson sa...

Nej men knark är väl dåligt?
Eller?