tisdag, juli 10, 2007

En lyckad födelsedag

Min brorson berättade för mig igår att han hade en häst i en bur. En liten bur. Det var en jättefarlig häst som hade sparkat honom i pannan. Sen kom det en rymdkatt... förlåt, rymdraket, och tog bort buren så hästen blev fri. Sen kunde vi binda hästen i buren i ett snöre. Det finns tydliga släktdrag i den lilla pojken...

Min födelsedag var för övrigt lysande. Mina kompisar är supersnuttisar hela bunten och de lyckades mycket galant äta upp nästan två av farmors goda chokladtårtor. Givetvis hjälpte jag själv till. Längtar redan till nästa år när jag fyller 25. Då blir det stort kalas. Sprit och ballonger. Tårta och bakfylla. Partyblöja på Lowa. Shotsbricka till Stefan och Malenas då nyfödda Roger Jr.

Puss, hej.

1 kommentar:

Anonym sa...

Roger Jr vilket utmärkt namn! Det är taget. Nu slipper vi fundera ju!