onsdag, juli 04, 2007

Jag kanske har varit otydlig ang. bilen

Igår var en riktigt bra kväll. Jag jobbade länge och effektivt, stack ut och sprang när jag kom hem, lagade middag och kom dessutom i säng i tid. Och jag var på grymt bra humör!

Enda negativa var att jag snicksnackade bort "Morden i Midsomer" med någon som hade mage att häva ur sig de mest förfärande och oförskämda sakerna om min bil. Ja, du hörde rätt. Skandal är ordet. Är du intresserad av att bedriva hetsjakt på personen (popcorn i örat, köttbulle i näsan och spöstraff) så hör av dig till mig så får du namn och adress.

Och så en lista över saker man inte vill en onsdag:
  • Tappa ett tefilter på golvet - schmack - så att det blir blöta teblad överallt.

1 kommentar:

Roger sa...

Att han/hon vågar! Min snigelfarm är redo att inte bara ligga på han/hons öga utan även i!