fredag, augusti 31, 2007

Allting har en ände och bilen den har två

Ja, så här ser han ut. Mitt nya vrålåk. Den underbara tid som jag och min saab haft tillsammans är förbi. I tisdags morse hade jag bestämt att jag inte skulle ha någon bil alls, men under dagen ändrade jag mig och igår hämtade jag hem den nya stjärnan. Jag ska kalla honom Pedro. Eftersom Lindads ord är min lag, så länge det inte gäller hundnamn, så blev det en Toyota Yaris 1.0 sol, sport edition. En 2001:a som gått ungefär 6000 mil. Fräsch och fin.

Jag gjorde vissa reflektioner imorse när jag körde till jobbet:
  • Att starta bilen - soft
  • Att stänga dörrarna - sweet
  • Varm luft - fett
  • Kall luft - DUDE
  • Att svänga - smooth
  • Ingen röd dörr - najs
  • Drar ca 0,5 liter/mil - yeah
Alla får åka med!!

1 kommentar:

Anna sa...

Shotgun!!!