fredag, augusti 24, 2007

Lilla bilen

Igår var jag och provkörde en Toyota Aygo, bilen som för tillfället ligger högst på önskelistan av småbilar. Den stora nackdelen med bilen var det lilla bagageutrymmet och att det inte gick att få det plant när man fällde sätet. Det är en klart dålig sak när man vill ställa en hundbur i bilen, men inget större problem än att det går att lösa. Jag fnular på det...

Ps. Jag använder liten font ifall min superbil skulle ha vägarna förbi bloggen. Han kan inte läsa så liten text.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Gå upp ett snäpp och kolla in en Toyota Yaris istället. Suverän liten bil som sväljer allt!!

Sofia sa...

Jag gjorde det, men jag tycker det blir lite för dyrt. Jag behöver ju egentligen ingen bil... =)

u1hcnulf sa...

Och du vill inte att han ska läsa för att...? Det är ju inte så att du kallade bilen för tjock, snarare tvärt om...

Sofia sa...

Hur skulle du känna om du läste i Rogers blogg att han provkörde andra tjejer?

u1hcnulf sa...

Och det skulle gå att undvika med font som bara jag inte skulle kunna läsa?

Sofia sa...

Ja, om du var gammal och halvblind.

u1hcnulf sa...

Jag tycker du är gammal och halvblind.