söndag, augusti 26, 2007

Säsongens sista utekväll?

Igår kom några vänner över och grillade med mig och Elsa hemma hos M&D. Vi satt ute hela kvällen, och det kändes inte farligt kallt. Vilket iofs kanske berodde på en alkoholproducerad värme i kroppen. Elsa körde sitt eget race och det var jätteskönt att kunna koppla av trots att hon var med. Under natten sov hon som en halsduk på mig, med huvudet inkilat mellan min hals och axel. Hoppas hon inte dreglade.

En parantes: Jag vill se Twin Peaks igen. Jag och Pelle såg hela serien varje sommar när vi var tillsammans, men nu har jag inte sett den sen då. Och det är ju skandalöst länge sen! Måste ordnas. Någon som är sugen? TP-maraton? Någon? Ingen?

3 kommentarer:

u1hcnulf sa...

Jag har iaf första säsongen på dvd... jag är på.

Sofia sa...

Dude! Sweet! När börjar vi?

u1hcnulf sa...

Snart!