söndag, oktober 28, 2007

En bra lördag och en stel söndag

Igår var en väldigt bra dag. Väldigt bra. Jag och Krokostuds hade, som jag berättade om tidigare, jätteroligt i skogen på förmiddagen. Sen sov hon gott medan jag städade och fixelidonade hemma och gjorde fint. Efter nästa hundpromenad gick jag till gymmet och sprang på löpbandet samt körde mitt styrkepass.

Kvällen tillbringade jag utan hund med Malin och Tina. Vi åt middag, sjöng singstar, drack drinkar och var fjortis. Åtminstone 2/3 av oss. Jag och Tina avslutade sedan kvällen mycket storstilat på Golden Hits.

Idag är jag ledbruten, skadad, småbakis och trött. Trots detta lyckades jag ta mig iväg till Hälsomässan i Älsjö med Karin och Anna. Där fick jag veta att jag är väldigt lång.

1 kommentar:

Anna sa...

Men du är ju faktiskt väldigt lång!