lördag, oktober 27, 2007

Leila, granat och choklad

Igår var Roggie och Lim här och åt middag. Jag är mycket nöjd med att jag lyckades lura i dem varsin Hot Shot. Det är alltid uppskattat när vänner kommer och dricker av den äckliga spriten i barskåpet. Jag tycker nog i och för sig att alla mina gamla likörer börjar räknas dit, så en bartömning följt av en ny fräsch start vore inte fel. Efter maten kollade vi lite på Dr. Snuggles. Omedelbart!

Nu har jag precis varit på prommis med min fantastiskt, underbart intelligenta och kreativa lilla luddiga studsboll. Vi hade jätteroligt i skogen och hon fick klättra i berg, balansera på stockar, hoppa upp på stenar och leta efter sin boll. Hon fattade allt jag bad henne om!

Lim uttryckte sig väldigt träffande om Päls-Elsa Pickis igår. Hon är ovanligt lydig för att vara helt vild och ohanterlig.

Inga kommentarer: