onsdag, oktober 10, 2007

Sofia söker räddning

Vilken TOTAL ångest! Bonde söker fru. Den uppenbara tönten var sååååå pinsam. Jag dör! Jag klarar inte det här! Jesus.

Hur som helst.

Något har hänt med min "löpning". Plötsligt springer jag inte längre. Joggar inte ens. Snarare handlar det om någon typ av vaggande lunk. Idag var kaos! Jag känner mig som en tjockis och jag är rädd att jag har blivit en. Det är vedervärdigt! Fast för bara tre veckor sen kunde jag åtminstone jogga.

Å andra sidan vet jag inte om jag kommer orka hålla igång löpningen under vintern. Jag och Elsa tillbringar ganska mycket tid i skogen och även om jag inte går regelrätta promenader så är jag i alla fall ute en dryg timme på eftermiddagen. Att direkt sticka ut och springa efter det kräver lite mer motivation än vad jag besitter just nu. Det blir bättre i vår när Elsa är gammal nog att bli min löparpartner in crime. Tills dess får jag väl gymma lite mer eller nåt.

Inga kommentarer: