måndag, januari 28, 2008

Storleken har ingen betydelse...

...men jag har ändå blivit utsatt för falsk marknadsföring! En kille som jag dejtar har utgett sig för att vara något han inte är; 176 cm. Hur ska jag ställa mig till detta?

En snabb koll på Internet visar att stjärnor som Sophia Loren, Ringo Starr, James Dean och Catherine Zeta Jones inte heller når riktigt ända ner till marken om huvudets topp är i höjd med 176 cm över havet. 176 cm verkar dessutom vara en mycket ovanlig längd i Hollywood (och det faller sig ju naturligt att göra sin jämförelse med celebriteterna där).

Efter mycket noga och moget övervägande har jag därmed kommit fram till att den unge mannen i fråga kommer undan med sin falska marknadsföring. Jag tycker nog trots allt om honom precis lika mycket som tidigare, men det har nu blivit något mer koncentrerat eftersom det fördelas över en mindre yta.

Inga kommentarer: