måndag, februari 04, 2008

På det hela taget en bra helg

Det hör inte till vanligheterna, men den här helgen kändes faktiskt riktigt lång. Detta trots att större delen av lördagen tillbringades i något komaliknande tillstånd efter natten i skogen.

Igår blev det däremot ett ovanligt tidigt kuckelikuu och en tur ut till Ekerö för att valla får med Elsa. Jag tyckte att hon var duktig, och det var definitivt en skillnad mot senast vi försökte. Men jag känner att jag har mycket kvar att lära innan jag kan vara till hjälp för Elsa. Trött blev hon i alla fall.

En skogspromenad senare bakade jag och VBK egna semlor, för att skaffa oss ett försprång inför nästa helgs semmelparty. Kan konstatera att även vaniljkräm smakar som mandelmassa när det hamnar i en kardemummabulle. Medan vi moffade semlor (är det verkligen så gott?) tittade vi på I am Legend, kanske världens sämsta film. Jag känner mig lurad. Förväntade mig en naturkatastrof men fick ett gäng skruvade, rytande miffon i ansiktet. Usch. Se den inte, och absolut inte på bio!

1 kommentar:

Anonym sa...

Om man har felaktiga förväntningar blir man ju alltid besviken. I am legend är ju en vampyrfilm, det vet ju alla. Och i den genren är den helt ok!