torsdag, mars 27, 2008

Potpurri

  • Igår höll jag på att dö. Jag lider fortfarande av sviter efter händelsen, men jag misstänker att jag kommer överleva. Var i Nonisens nya lya och donade, och ett finpulvrigt damm letade sig upp i mitt andningssystem. Det kändes som om hela näskanalen torkade ihop och det var svårt att få luft. Det blev bättre av specialhonungsvatten och sömn, men jag känner fortfarande av det.
  • Det är en stor dag idag. Idag har jag haft körkort i 10 år. 10 långa år av regelbunden körning. Jag är en mästare bakom ratten.
  • Imorse var det någon som ville mig illa. Mig och alla mina grannar. Den kreativa tidningsutdelaren på Premo hade satt fast morgontidningarna i dörrhantaget på porten, och tidningarna fungerade som en kil, som gjorde det på gränsen till omöjligt att öppna dörren. Med gemensamma krafter lyckades jag och Nonis få upp dörren och befria våra medmänniskor i huset.
  • Det är en underbart vacker dag idag. Jag vill bara vara ute.

Inga kommentarer: